Projekt planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko zostanie wyłożony do publicznego wglądu w dniach od 29 kwietnia 2021 roku do 11 czerwca 2021 roku w siedzibie Urzędu Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, w godzinach pracy urzędu tj. od 8.00 do 16.00 (poniedziałek) oraz od 7.30 do 15.30 (wtorek- piątek), w pokoju 232 (po telefonicznym umówieniu się). Informacje udzielane są telefonicznie: (87) 73 26 153 i mailowo: um@um.elk.pl.
Projekt planu miejscowego jest także dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne” oraz pod linkiem.
W trakcie wyłożenia odbędą się dwie dyskusje publiczne nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami:
- 18 maja 2021 roku o godz. 10.00: dyskusja zostanie przeprowadzona przy użyciu środków komunikacji zdalnej;
- 2 czerwca 2021 roku o godz. 10.00 w małej sali konferencyjnej Urzędu Miasta.
Uwagi
do projektu
planu można wnosić na piśmie do Prezydenta Miasta Ełku z
podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i
adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w
nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 czerwca 2021 roku.