Aktualności

Autor: Paweł Butwiłowski | Data publikacji: 18 Marca 2020

#24 Zmiana organizacji pracy Urzędu Miasta

18 Marca 2020, Autor: Paweł Butwiłowski

W  związku  ze  stanem  zagrożenia  epidemicznego Urząd Miasta Ełku w terminie od czwartku 19 marca 2020 r. do odwołania wdraża następujący sposób obsługi klientów.

Zdecydowanie zaleca się ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie na rzecz wysłania korespondencji przez operatora pocztowego lub elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP

W wyjątkowych przypadkach, tzn. gdy załatwienie sprawy wymaga osobistej obecności w urzędzie, obsługa klientów odbywać się będzie w godz. 8.00 – 15.00 wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu spotkania z urzędnikiem.


Pisma adresowane do urzędu:

·         nie wymagające potwierdzenia złożenia, należy pozostawić w skrzynkach znajdujących się przy wejściu.

·         wymagające potwierdzenia złożenia, należy wysyłać przez operatora pocztowego.

Odbiór korespondencji z urzędu w Kancelarii Ogólnej - pok. 02 (po wcześniejszym okazaniu awizo).


Aktualny wykaz telefonów znajduje się pod linkiem

https://www.elk.pl/aktualnosci-wpis/4098/21-aktualne-numery-telefonow-w-urzedzie-miasta-elku




Kategorie aktualnośći: